Thursday 29 August 2013

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

sori la, agak menyepikan diri dua tiga hari nie. bukan aper, macam2 perkara yang berlaku dan ada jugak perkara yang perlu di selesaikan.
ok. stop! now we talk about this entry.. terawal sehari dari tarikh yang sepatutnya.. xpew la kan.. sok kira lain.. 31st august kita akan sambut hari kemerdekaan negara kita yang ke 56.. Malaysia negaraku tercinta..

so mengambil dari sebab tue la entry aku pun tajuknyer merdeka... sok program aku still alone.. (xda en suami di sisi..) di ulangi.. xda ok... huhuhuhu sedey,,
So, sok aku akan ke Pahang. rumah housemate aku... kononnyer membawa diri la.. (buweeekkk).. xda la.. saja jew la nak jalan2.. tapi tue pun setelah dapat green light en suami k... suami di utamakan. mis him a lot.. tapi apakan dayaku.. En suami terlibat dengan perarakan sambutan kemerdekaan la pulak.. so esok dia akan berarak..

hari nie, jumaat. seperti minggu2 sebelumnya.. soalan yang sinonim dengan aku.. xbalik kg kew minggu nie.. (Uwaaaaa.. saper xnak balik kan.. tp aper ley wat..) kalau ikut hati aku yang cekal xberapa nak cekal nie.. aku redah jew balik kg.. tp bila igtkan pesan en suami.. terus tak jadi... dia ckp " xpew, xpayah la balik lagi.. nanti abg xboleh teman balik KL coz cuti xbanyak, abg xsuka la biar ayg balik KL sorang2" hadoi.. suka wat mcm tue.. suka 'manjakan sangat' diri aku nie. lama2 t lagi aku jadi mengada2 plak.. semua nak kena berteman.. mcm mana nak merdeka.. betul x?  erm.. tapi bila di fikirkan secara halusss... sebenarnyer dia xsukakan keadaan bila aku 'tinggalkan' dia di kg.. n dia lebih suka kalau dia datang kepada aku. erm... sian en suami aku.. xpew la syg.. anggap la nie dugaan kita..

Setiap perkara tue ada hikmah dia.. salah satuny yang memang aku nmpk, kami jarang bergaduh.. yer la nak bergaduh pun rasa rugi sangat2. dh la jarang nk jumpa.. klu jumpa jew gaduh.. best kew? xbest la kan...
so sebagai pengubat rindu kami yang PJJ nie.. setiap aktiviti yang kami lakukan mesti picny akan di sent.. agar dapat berkongsi bersama saat itu.. Alhamdulillah setakat ini kami berdua masih bercinta.. n masih berdua.. so kira honeymoon time lg la.. n i think we also can call it Merdeka.. right? hehehe xper la menghargai setiap aper yang Allah kurniakan tue dh bagus kan.. dan sentiasa bersyukur... ckp pasal syukur terus teringat kat en suami..

aku memang sentiasa bersyukur sebab aku dapat sukur.. hehehe
bawah nie ada pic yang kami sama2 share.. aktiviti masing2.. bila x berdua.. (huhuhuhu sabar la wahai hati...)

wajah kesayangan hamba.. miss him so much
nak tunjuk nie member2 ofic settingkan..


jamuan raya kwot time nie.. lupa sudah.. hehehe

ermm.. nie pic BBQ en suami ngn member2nya.

pic aku ngan member2 ofic.. sambutan Merdeka raya



Dengan big bos.. terus en suami suh aku tny tuk minta tukar balik utara.. sabar yer en suamiku

Opss! saperkah? nie kawan UiTM aku.. sama masa lapor diri ri tue.. kebetulan kami pakai baju kaler sama.. (en suami dh tau k...)

nie muka kekeyangan.. penat...
nie En suami ngn rakan2nyer tgh latihan kawad tuk sok.. xpasal2 xley jumpa minggu nie.. huhuhu

ok.. setakat tue dulu entry yang entah aper2 nie.. layan jew la.. hujung minggu nie jangan ngigau smpai tido terpeluk housemate sudah.. wat malu jew..

No comments:

MUFFIN DURHAKA

Assalamualaikum semua, di sini nida nak share resepi ciptaan  sendiri yg nida bagi nama muffin durhaka. Sebab apa durhaka? Sebab memang x...